Online marketér se specializací na SEO

O mně

V oboru SEO a online marketingu mám přes 9 let praxe. K dnešnímu dni mám za sebou více než 850 úspěšně realizovaných projektů a to s maximální spokojeností klientely. Online marketing je nejen moje obživa, ale i koníček a vášeň. Proto (ač to nejspíš bude znít jako klišé) do práce nedávám pouze zkušenosti a čísla, ale i srdce. Klientům se věnuji vždy tak, jak bych chtěl, aby se případní dodavatelé online marketingu věnovali mým vlastním projektům – tedy s maximální péčí a pílí.

Ke každému projektu přistupuji vždy vysoce individuálně, zpravidla navazuji s klienty dlouhodobou spolupráci, ale nebráním se ani jednorázovým aktivitám (např. jednorázová analýza klíčových slov, návrh struktury, SEO audit atp.) Motivaci mi dodává případný zisk a především vidina spokojeného klientaA komu jsem pomohl? Podívejte se na mé reference a případovky.

Více informací o mně a mé práci (jak pracuji + průběh spolupráce, mé hodnoty/kodex, rozhovory, publikace, certifikáty/vzdělání atp.) si můžete pročíst tady.

Co umím?

Zajišťuji komplexní online marketing se specializací na SEO (optimalizaci nejen pro vyhledávače). Jsem zastáncem profesionální a pečlivé práce s využitím kreativních metod zvyšování návštěvnosti a konverze webových stránek.

Nejčastější činnosti, které pro klienty zajišťuji:

  • SEO (optimalizace pro vyhledávače)
    • analýza klíčových slov
    • návrh informační architektury (struktury)
    • SEO audity
    • on page SEO off page SEO (linkbuilding atp.)
    • technické SEO
  • Další služby v oblasti online marketingu
    • obsahový (content) marketing
    • PPC kampaně
    • kampaně na sociálních sítích
    • webová analytika
    • UX a zlepšování konverzního poměru
    • konzultace

Ve volném čase se rád zamýšlím a píši o tématech jako osobní produktivita, hodnoty, psychologie, udržitelný a zdravý životní styl apod. Přečíst si některé z mých článků můžete na mém blogu.

Budeme si spolu rozumět? 

Zaměřuji se jak na menší/střední firmy nebo živnostníky, tak na větší korporace a nadnárodní společnosti kteří/které:

  1. Plně věří svému nabízenému produktu/své službě.
  2. Jsou ochotni do marketingu a propagace své firmy/značky/produktu či služby investovat – tedy vědí, že zisku předchází investice času anebo peněz.
  3. Jsou otevřeni inovativním nápadům a (v případě potřeby) případným změnám.
  4. Jsou upřímní/otevření a jednají vždy na rovinu.

Pokud cítíte na vaší straně rezervy, dejte mi vědět, rád se vám budu věnovat.

Poptávka

* Povinné pole.
}

Další nabídky inzerenta