Import objednávek z vašeho starého eshopu

Naposledy aktualizováno: 03. 03. 2023
Přecházíte z jiného eshopu k Upgates a nechcete přijít o historii objednávek? Přeneseme je do Upgates.
Proč je důležité při migraci eshopu přesunout i objednávky?
-
Uchování historie objednávek: Migrování objednávek umožňuje uchování historie objednávek z předchozího systému. Tímto způsobem můžete udržet konzistenci a přehlednost objednávek a historii nakupování vašich zákazníků.
-
Zajištění souvislosti: Při migraci objednávek z minulého systému můžete zajistit souvislost a napojení na další údaje, např. produkty, které byly objednány, čas a datum objednávky a platební metodu, která byla použita.
-
Zjednodušení procesu reklamací a vrácení: Migrování objednávek umožňuje snadnější zpracování reklamací a vrácení zboží. Pokud máte k dispozici kompletní historii objednávek, můžete snadno identifikovat objednávku a řešit případné problémy.
Co je dobré vědět předem
- K migraci není třeba vypnutý Designer.
- Všechny objednávky jsou v systému založeny v den migrace (ve statistikách eshopu se tak hromadně projeví v jednom období).
- Zákazníci se páruji podle mailu.
- Nezaručujeme propárování produktů na zboží v eshopu (např. z důvodu rozdílných ID/kódů).
Z jakých systémů zajištujeme importy
- Ze všech, kde je přístup do databáze MySQL - např Prestashop, Woocommerce...
- Ze všech, které disponují exportem objednávek (CSV, XML...) - např. Shoptet, Webareal..
- Ze všech, které mají API nebo jiné obdobné datové propojení pro export objednávek např. pro účetní systémy