Import objednávek z vašeho starého eshopu

Přecházíte z jiného eshopu k Upgates a nechcete přijít o historii objednávek? Přeneseme je do Upgates. 

Proč je důležité při migraci eshopu přesunout i objednávky?

  1. Uchování historie objednávek: Migrování objednávek umožňuje uchování historie objednávek z předchozího systému. Tímto způsobem můžete udržet konzistenci a přehlednost objednávek a historii nakupování vašich zákazníků.

  2. Zajištění souvislosti: Při migraci objednávek z minulého systému můžete zajistit souvislost a napojení na další údaje, např. produkty, které byly objednány, čas a datum objednávky a platební metodu, která byla použita.

  3. Zjednodušení procesu reklamací a vrácení: Migrování objednávek umožňuje snadnější zpracování reklamací a vrácení zboží. Pokud máte k dispozici kompletní historii objednávek, můžete snadno identifikovat objednávku a řešit případné problémy.

Co je dobré vědět předem

  • K migraci není třeba vypnutý Designer.
  • Všechny objednávky jsou v systému založeny v den migrace (ve statistikách eshopu se tak hromadně projeví v jednom období).
  • Zákazníci se páruji podle mailu.
  • Nezaručujeme propárování produktů na zboží v eshopu (např. z důvodu rozdílných ID/kódů).

Z jakých systémů zajištujeme importy

  1. Ze všech, kde je přístup do databáze MySQL - např Prestashop, Woocommerce...
  2. Ze všech, které disponují exportem objednávek (CSV, XML...) - např. Shoptet, Webareal..
  3. Ze všech, které mají API nebo jiné obdobné datové propojení pro export objednávek např. pro účetní systémy

 

Poptávka

* Povinné pole.