Kontakt na zákaznickou podporu v detailu produktu

Naposledy aktualizováno: 29. 08. 2023
Pokud zákazník u produktu nenajde všechny podrobné informace, tak 3, 2, 1 ocház... Moment! Uviděl číslo a zvedá mobil, aby se doptal na zákaznické podpoře. Nabídněte lidem možnost zavolat vám dřív, než si nákup rozmyslí a odejdou konkurenci. Stačí do detailu produktu umístit informační lištu s kontaktem na vaše zákaznické oddělení.
Díky možnosti zavolat na zákaznické oddělení:
- minimalizujete riziko, že si zákazník koupi produktu rozmyslí,
- minimalizujete počty vrácených objednávek kvůli tomu, že zákazníkům zboží nevyhovuje (dostali něco jiného, než očekávali).
Umístění kontaktu do detailu produktu je vhodné pro e-shopy, které mají zákaznickou podporu s dostatečnou kapacitou a dostupnou v nejvytíženějších denních časech.
Tip! Vyberte jednoho zaměstnance z oddělení zákaznické péče, který bude mít u kontaktu fotku a jméno. Se zákazníky tak navážete osobnější vztah a snadněji je pobídnete k tomu, aby vám zavolali.
Modul je možné nasadit i se zapnutým designérem.
Cena je za modul a jeho nasazení. Pro nasazení potřebujeme přístupy do administrace.