Kontakt na zákaznickou podporu v detailu produktu

Pokud zákazník u produktu nenajde všechny podrobné informace, tak 3, 2, 1 ocház... Moment! Uviděl číslo a zvedá mobil, aby se doptal na zákaznické podpoře. Nabídněte lidem možnost zavolat vám dřív, než si nákup rozmyslí a odejdou konkurenci. Stačí do detailu produktu umístit informační lištu s kontaktem na vaše zákaznické oddělení.

Díky možnosti zavolat na zákaznické oddělení: 

  • minimalizujete riziko, že si zákazník koupi produktu rozmyslí
  • minimalizujete počty vrácených objednávek kvůli tomu, že zákazníkům zboží nevyhovuje (dostali něco jiného, než očekávali).

Umístění kontaktu do detailu produktu je vhodné pro e-shopy, které mají zákaznickou podporu s dostatečnou kapacitou a dostupnou v nejvytíženějších denních časech. 


Tip! Vyberte jednoho zaměstnance z oddělení zákaznické péče, který bude mít u kontaktu fotku a jméno. Se zákazníky tak navážete osobnější vztah a snadněji je pobídnete k tomu, aby vám zavolali. 


Modul je možné nasadit i se zapnutým designérem

Cena je za modul a jeho nasazení. Pro nasazení potřebujeme přístupy do administrace.  

 

Poptávka

* Povinné pole.