SYNC OBJEDNÁVKY - chytrá automatizace objednávek v Syncronu

Automatizace objednávek, kterou si snadno naklikáte během pár minut přímo v aplikaci SYNCRON.

Služba je dostupná ihned po registraci v SYNCRONU.

Máte možnost definovat vlastní pravidla mohou:

  • Měnit stavy objednávek po splnění podmínek v pravidlu
  • Generovat fakturu po splnění podmínek v pravidle
  • Označovat objednávky jako zaplacené

Hlavní síla je v přepínání stavů objednávky na základě podmínek, jelikož tímto způsobem rozdělíte a zpracujete objednávky ve velké míře automatizovaně.

Podmínek, které můžete vkládat do pravidel je mnoho, ale ty nejzásadnější jsou určitě:

  • Je objednávka v určitém stavu (Můžete vytvářet na sebe navazující pravidla)
  • Je objednávka zaplacená ANO / NE
  • Je veškeré zboží z objednávky skladem ANO / NE
  • Kód mutace (vhodné při provozu B2B shopu na mutaci)
  • Obsahuje li konkrétní produkt
  • Podmínky na základě dopravy nebo platby

SYNC OBJENDÁVKY obsahuje napojení na BALÍKOBOT

Díky napojení na balíkbot můžete zasílat zákazníkům oznámení, kde a jak dlouho se nachází jejich zásilka. Stejně tak můžete aktivovat retenční marketing, jelikož budete vědět, že zákazník má již zásilku doma.

Nastavení můžete nechat zcela na nás

Automatizaci můžete nastavit i s naší konzultací, případně můžeme automatizaci nastavit celou za Vás. Tyto servisní práce jsou zpoplatněny hodinovou sazbou 1500 / hodina bez DPH.

Jak aktivovat e-shop v SYNCRONU - První pravidlo nastavujete už za 5 minut:
YOU TUBE: https://youtu.be/LCPVW2aJbM4 

Poptávka

* Povinné pole.