SYNC OBJEDNÁVKY - chytrá automatizace objednávek v Syncronu

Naposledy aktualizováno: 23. 03. 2023
Automatizace objednávek, kterou si snadno naklikáte během pár minut přímo v aplikaci SYNCRON.
Služba je dostupná ihned po registraci v SYNCRONU.
Máte možnost definovat vlastní pravidla mohou:
- Měnit stavy objednávek po splnění podmínek v pravidlu
- Generovat fakturu po splnění podmínek v pravidle
- Označovat objednávky jako zaplacené
Hlavní síla je v přepínání stavů objednávky na základě podmínek, jelikož tímto způsobem rozdělíte a zpracujete objednávky ve velké míře automatizovaně.
Podmínek, které můžete vkládat do pravidel je mnoho, ale ty nejzásadnější jsou určitě:
- Je objednávka v určitém stavu (Můžete vytvářet na sebe navazující pravidla)
- Je objednávka zaplacená ANO / NE
- Je veškeré zboží z objednávky skladem ANO / NE
- Kód mutace (vhodné při provozu B2B shopu na mutaci)
- Obsahuje li konkrétní produkt
- Podmínky na základě dopravy nebo platby
SYNC OBJENDÁVKY obsahuje napojení na BALÍKOBOT
Díky napojení na balíkbot můžete zasílat zákazníkům oznámení, kde a jak dlouho se nachází jejich zásilka. Stejně tak můžete aktivovat retenční marketing, jelikož budete vědět, že zákazník má již zásilku doma.
Nastavení můžete nechat zcela na nás
Automatizaci můžete nastavit i s naší konzultací, případně můžeme automatizaci nastavit celou za Vás. Tyto servisní práce jsou zpoplatněny hodinovou sazbou 1500 / hodina bez DPH.
- Pravidelné info o SYNC OBJEDNÁVKY: https://www.sniperdesign.cz/p/sync-objednavky-chytra-automatizace-objednavek-v-syncronu
- Více info o SYNCRON: https://www.syncron.cz/
- Aktivace SYNC OBJEDNÁVKY: https://is.syncron.cz/auth/sign-up
Jak aktivovat e-shop v SYNCRONU - První pravidlo nastavujete už za 5 minut:
YOU TUBE: https://youtu.be/LCPVW2aJbM4